Levering in Nederland

Bestelvoorwaarden:

  • Wij leveren niet aan particulieren !
  • Alle prijzen gelden exclusief BTW.
  • Minimale afname per bestelling € 50,–
    Prijswijzigingen en typefouten onder voorbehoud.

Verzendkosten :
Leveringskosten in Nederland:

  • Bestellingen tot € 150.– als pakketje € 6.95
  • Bestellingen boven € 500,– worden zonder verzendkosten verstuurd.

Rembourskosten:
Levering geschiedt onder rembours,

  • Rembourskosten worden in rekening gebracht en bedragen € 11.00

Levertijd:
Bestellingen worden, indien voorradig, binnen 3 werkdagen thuisbezorgd.

Levering in het Buitenland:

Uitleg van de Betaal methodes:
U heeft de keuze uit de volgende betaalmethodes.

  • kosten zijn afhankelijk van land van levering, en omvang van bestelling.
    Deze kosten worden in rekening gebracht bij de ontvanger.
  • Voor berekening van het BTW 0-tarief hebben wij uw BTW nummer nodig.
    Zonder dit nummer berekenen wij het Nederlandse BTW tarief (21%).
  • Ideal
  • Creditcard
  • Vooruitbetaling
  • Afrekenen aan de bode (Rembours)

Ideal:
De meest gebruikte en gemakkelijke manier om te betalen is via Ideal. Na uw bestelling logt u automatisch in op de site van uw bank om de betaling (net zoals bij internetbankieren) gemakkelijk af te ronden.

Rembours:
U ontvangt direct een bevestiging van uw bestelling.
Nadat de bestelling door ons is klaargemaakt ontvangt u per e-mail een leveringsbevestiging.
Hierin wordt vermeld welke goederen wij gaan uitleveren, en wat het juiste totaalbedrag is.
Dit totaalbedrag dient aan de postbode te worden voldaan. Er wordt € 14.00 rembourskosten in rekening gebracht.
Retouren:
Wij doen onze uiterste best om te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Zo kiezen wij onze producten met grote zorg uit, en verpakken onze goederen zo goed mogelijk. Wij laten onze deze uitsluitend bezorgen door transporteurs waarvan wij weten, dat zij zeer zorgvuldig omgaan met onze goederen. Desondanks kan het voor komen, dat u niet geheel tevreden bent.
Wat kunt u in een dergelijke situatie doen.

  1. Verzend het product naar DBH, Kamille 9, 5491 KT Sint Oedenrode. Zorgt u er a.u.b. voor, dat het product deugdelijk verpakt is.
  2. Voeg een notitie toe met daarop uw n.a.w. gegevens, uw telefoonnummer, e-mail adres en een omschrijving van de klacht alsmede uw wensen.
  3. De verzendkosten van het vervangende product van ons kantoor naar u, worden door ons betaald. De verzendkosten voor het verzenden van het product van u naar ons, zijn voor uw rekening.
  4. Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies of beschadiging ontstaan tijdens het vervoer.
  5. Na ontvangst van de retouren, gaan wij deze zorgvuldig beoordelen.
  6. Indien de klacht gegrond is, zullen wij het product repareren of vervangen. Mocht de klacht ongegrond zijn, dan nemen wij contact met u op.